Странице

Претражи овај блог

уторак, 25. октобар 2011.

BLACK MOLLY

Black molly je riba iz zanimljive grupe živorotki, odlikuju se sposobnošću da koti živu mlađ sposobnu za samostalan zivot.Uopste nisu zahtevne ribice,idealne su za pocetnike,kao sto sam i ja.)

Postoji cetiri vrste ove ribice: crni, beli, dalmatino i narančasti (albino)


Razmnožavanje:
Razmnožavanje je zajedničko svim živorotkama.
Ovo su moje black molly

Dalmatino molly

mladj
  Mužjaci imaju polni organ, ženke ne, oni ih oplođuju bez potrebe za simulacijom određenih životnih uslova, ženke su konstantno skotne i ciklus okota je svakih 30-40 dana, koti se i do 80 mladih.
Za sad imam tri black i jednu dalmatimo molly,koja se omrestila u velikom akvarijumu.Posto sam pocetnik pa nisam znao da treba odvojiti majku.Ali zato jedna mala ribica mi je prezivela.))))))Ista je kao mama.Samo toliko je mala da se ne vidi na slikama
Optimalna temperatura vode kreće se u granicama od 23 do 25°C, ali mogu podnijeti manje oscilacije temperature.

Нема коментара:

Постави коментар